مزایا تحصیل در انگلستان

چرا تحصیل در انگلستان می تواند بهترین تصمیم در زندگی شما باشد؟!

اگر تصمیم بگیرید که تحصیلاتتان را در انگلستان ادامه دهید ، بدون توجه به جایی که شما در نهایت در آن استخدام می شوید ، مدرک شما به رسمیت شناخته شده و مورد احترام خواهد بود . سیستم آموزشی آن به شما پایه محکمی را ارائه می دهد و توانایی بالقوه شما برای داشتن حقوق بالاتر و پیدا کردن شغل مورد نظر ، افزایش می دهد . هر دانشگاه بریتانیایی در سراسر جهان به داشتن محیط های خلاق و چالش برانگیز شناخته شده است . استانداردهای آنها فوق‌العاده بالا است و پیوسته دانشگاه‌ها را آزمایش می کنند تا متوجه شوند به چه میزان با چالش های مدرن مواجه هستند . سیستم آموزش عالی در انگلستان سالهاست که به عنوان استاندارد آموزش عالی در کشورهای دیگر به کار گرفته می شود.

در ادامه به برخی از مزایای مهم تحصیل در انگلستان اشاره خواهیم کرد:

  1.  مدرک شما هر کجا که بروید ، شناخته شده و معتبر است.

  2.  انگلستان فقط 1 درصد از جمعیت دنیا را دارد و 8 درصد از علم را در دنیا تولید می‌کند.

  3.  دانشگاه‌های انگلستان و مؤسسه‌های تحقیقاتی‌شان 107 برندۀ جایزۀ نوبل تربیت کرده‌اند.

  4.  بر‌اساس پژوهش‌های شورای فرهنگی انگلستان در سال 2015 ، 38 درصد از برندگان جایزۀ نوبلِ تحصیل‌کرده در خارج از کشور خودشان، در انگلستان تحصیل کرده بودند.

  5.  انگلستان صاحب رتبۀ دوم جهان در قدرت سیستم آموزشی است.

  6.  براساس رتبه‌بندی برترین کشورهای جهان از نظر کیفیت زندگی در سال 2019 در سایت U.S. News & World Report، انگلستان در رتبه دوازدهم قرار دارد.

  7.  براساس رتبه‌بندی برترین کشورهای جهان از نظر سیستم آموزشی و تحصیلی در سال 2019 به نقل از U.S. News & World Report، انگلستان در رتبۀ اول این رده‌بندی قرار گرفته است.

  8.  براساس رتبه‌بندی جهانی سایت Universitas 21 در سال 2019 انگلستان رتبۀ سوم را در زمینۀ کیفیت تحصیلات آموزش عالی کسب کرد.

  9.  به نقل از مؤسسۀ QS در سال 2020، انگلستان با داشتن 36 دانشگاه در میان 300 دانشگاه برتر جهان رتبۀ دوم را در زمینۀ استخدام فارغ التحصیلان به‌دست آورده است.

  10.  انگلستان در میان ۵ کشور برتر از نظر همکاری میان دانشگاه و صنعت قرار دارد.

  11.  انگلستان از سال 1901 تا کنون در رتبۀ دوم بیشترین تعداد برندگان جایزۀ نوبل پزشکی قرار دارد.

  12.  براساس اعلام مؤسسۀ تامسون رویترز، دانشگاه‌های امپریال کالج لندن، کمبریج و منچستر در بین 10دانشگاه نوآور اروپا قرار دارند.

  13.  پایتخت انگلستان، شهر لندن، رتبه نخست جهان را در تعداد دانشجویان خارجی دارد و بیش از 100 هزار دانشجوی بین‌المللی از 200 کشور دنیا تحصیل در لندن را انتخاب کرده‌اند.

  14.  بر طبق پژوهش‌های انجام شدۀ سازمان ملل متحد بین 128 کشور، بریتانیا در رتبۀ سوم نوآورترین کشورهای جهان قرار دارد.

  15.  براساس پورتال رسمی Scimago Journal & Country Rank، انگلستان در رتبۀ دوم تحقیقات پزشکی دنیا قرار دارد که نشان دهندۀ حجم زیاد آزمایش‌ها و تحقیق‌های پزشکی در این کشور است.

  16.  8 دانشگاه لندن در میان 10 دانشگاه برتر بریتانیا قرار دارند که بیشترین میزان حقوق آغاز به کار به فارغ‌التحصیلان آن‌ها تعلق می‌گیرد.

  17.  دانشگاه‌های بریتانیا با کسب امتیاز 98/5 درصد در بین دانشگاه‌های جهان، رتبۀ دوم را برای تحصیل به دست آورده‌اند. معیارهای این رتبه‌بندی براساس قدرت نظام آموزشی، دسترسی، رهبری و حاکمیت دانشگاه‌ها و زمینه‌های اقتصادی است.

  18.  فاصلۀ کم انگلستان از ایران، زمان و هزینه رفت و آمد شما و خانواده‌تان را کاهش می‌دهد و زندگی حین تحصیل را برایتان خوشایندتر می‌کند.

  19.  نظام آموزشی انگلستان کوتاه‌ترین مسیر ممکن را برای دانشجویان فراهم می‌کند تا بتوانند وارد دنیای کار شوند.

  20.  مهم نیست که چه دانشگاهی را برای تحصیل در انگلیس انتخاب می کنید ، برای آن می بایستی هزینه کنید . اما نیازی به نگرانی نیست . خبر خوب این است که ، همانند محبوب ترین مقاصد مطالعه ، در انگلستان شما مجاز به کار در حین تحصیل هستید . در طول سال تحصیلی به طور منظم ، شما مجاز به کار نیمه وقت تا 10 الی 30 ساعت در هفته می باشید.

مشاوران ما در کشور انگلستان آماده هستند تا بهترین، کامل‌ترین و مطمئن‌ترین خدمات را به شما ارائه کنند.

 جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو وقت مشاوره لطفا فرم مشاوره رایگان ما را پر کنید تا در اسرع وقت با شما در تماس باشیم. شرایط امسال موسسه برای انگلستان ویژه تر از هر سال است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.